donderdag 8 maart 2012

Klantenservice aangepast

Om jou nog beter te informeren naar aanloop van een aankoop, hebben we de rubriek klantenservice NL / klantenservice BE nog verder op punt gezet.

Zo vind je nu extra informatie over:

1. De verschillende betaalmethodes op Wanddecoratiestore.be en Wanddecoratiestore.nl. Opgelet: er gelden verschillende betaalmogelijkheden afhankelijk van het land waar je bank gevestigd is. Gaat het om een Nederlandse bank, dan kan je betalen via overboeking, kredietkaart (VISA, Master Card) of iDEAL. Is je bank in België gevestigd, dan heb je de keuze uit de betaalmethoden overschrijving, kredietkaart (VISA, Master Card) of BanContact/Mister Cash.

NEDERLAND

BELGIE

2. De cadeaubonnen die bij Wanddecoratiestore kunnen aangekocht en gebruikt worden.

3. Het hoe en waarom van de registratie.

4. De leveringsprocedure. Opgelet: Ook hier geldt een andere werkwijze afhankelijk van het land van levering. De procedures die onze transportpartner GLS volgt, zijn immers verschillend voor België en Nederland. Controleer daarom steeds of je vanop de juiste website (.be of .nl) aankoopt.

5. En tenslotte: de leveringstermijn.

Indien er met betrekking tot het hele bestel- en leverproces nog zaken niet duidelijk zouden zijn, kan je dit hieronder melden, of via e-mail of telefonisch.

Het Wanddecoratiestore-team
E. info@wanddecoratiestore.nl of info@wanddecoratiestore.be
T. +32(0)470/023 871